דף הבית צור קשר

ארונות אמבטיה

נגרית היכל אל דור מייצרת נגרות בהתאמה אישית. כנגרית בוטיק, אנו מתמחים בייצור מוקפד ואיכותי גם בארונות אמבטיה. מוזמנים להתרשם מעבודותינו

סגנונות שונים של ארונות אמבטיה, מה נבחר?


יוני 23, 2015

ארונות אמבטיה

במאמר הבא נעמוד על היתרונות בין ארונות אמבטיה תלויים לבין ארונות לחדרי אמבטיה רגילים על רגליים, ארונות אמבטיה כפריים או מודרניים, ארונות לחדר אמבטיה גדולים או קטנים, חשיבות ייצור ארונות אמבטיה אצל נגר פרטי, עיצוב ארונות אמבטיה והתאמתם לחדרי אמבטיה.

ארונות לחדרי אמבטיה תלויים
ארונות אמבטיה תלויים בדר"כ מיוצרים לפי הזמנה אצל נגר ובכך מאפשרים ללקוח לקבוע רוחב עומק גובה הארון . ייצור ארונות אמבטיה אצל נגר מאפשרים ללקוח לקבוע את החלוקה של הארון, עם דלתות ללא דלתות, מגירות צרות/ מגירות רחבות, תאים פתוחים או סגורים ויתר מזה נגר ארונות אמבטיה מקצועי יקח בחשבון גם את המגבלות הקיימות מיקום סיפון ברז וסוג כיור.
ארונות אמבטיה תלויים נתלים באמצעות וו שנעשה ע"י חיבור לקיר והארון שישען על אותו וו.
נגר ארונות אמבטיה מקצועי ומוכשר ייצר ארונות רק לאחר שהיה בבית הלקוח ראה את שטח האמבטיה יתכנן ארון פרקטי יעיל ונח ומיותר לציין את חשיבות ייצור ארונות לחדר אמבטיה מחומרים מתאימים. שימו לב ארון אמבטיה טוב זה לא עוד ארון בבית!!

ארונות חדרי אמבטיה חשוב לתכנן היטב, חדר אמבטיה הינו אזור שתכיפות השימוש בו גבוהה,
כל בוקר וכל ערב אנו משתמשים בהם, לכן חשוב מאוד לתכנן היטב את מיקום הארון ביחס לאמבטיה או המקלחון  החלוקה של הארון עצמו ולחשוב על כל הפרטים החל ממיקום המגבות אמבטיה עד מיקום מכונת הגילוח. אחד החדרים החשובים בבית, כולל בתחומו ארונות אמבטיה, העוזרים ביצירת מראה משלים לחדר אמבטיה מעבר לתפקידם החשוב כמקומות לאחסון.

עיצוב ארונות אמבטיה והתאמתם לחדרי האמבטיה

עיצוב ארונות לחדרי אמבטיה מתייחס קודם לגודל ארונות האמבטיה ומיקומם בתוך חלל חדר אמבטיה. באפשרות נגר ייצור ארונות אמבטיה לעצב ארונות אמבטיה גדולים, קטנים, עמוקים רחבים או צרים.

בבואנו לעצב את ארונות אמבטיה המלצתנו היא קודם לקבוע את סגנון האמבטיה הנדרש ואחכ לראות את האריחים והמרצפות הנבחרות כדי שנוכל לייצר ארונות אמבטיה עם מראה המשכי וזורם. ארונות אמבטיה שמעוצבים נכון צריכים לתת מימד נוסף לחדר האמבטיה, להשלים את חלל האמבטיה כולו, למרצפות לחיפוי קיר, האריחים.

ישנם סגנונות שונים: ארונות אמבטיה כפריים, ארונות אמבטיה מודרניים, ארונות אמבטיה קלאסי, ארונות אמבטיה בסגנון ארופאי וכן הלאה. הסגנון שאליו אנו שואפים יקבע את השימוש בחומרים, לדוגמא: ארונות אמבטיה כפריים – שימוש חזק בחומרים טבעים כדוגמת עץ בגמר פוליטורה שתשמור את המראה הכפרי הפרוע הלא מעובד.

בנוסף שילוב חומרים מיוחדים בתוך ארונות אמבטיה מעוצבים כדוגמת זכוכיות שקופות או חלביות, שימוש בגמרים מיוחדים שילוב ידיות מיוחדות, יעניק לחלל חדר אמבטיה באשר הוא מראה יוקרתי ומעניין יותר, בעוד שחומרים כמו עץ, למשל, יקנו לו מראה חמים וכפרי הלא מעובד.

בעיצוב ארונות אמבטיה תלויים יש להתייחס גם לסוג הכיור הנבחר, כיור רגיל שקוע בארון אמבטיה או כיור עילי המונח על הארון. כיור עילי ידרוש הרכבת הארון אמבטיה במיקום נמוך יותר בקיר לעומת ארון אמבטיה רגיל.
לפעמים נמליץ ללקוחותינו על בחירת אופצית ייצור ארונות אמבטיה קטנים לעומת המתוכנן המעוצבות בסגנון יוקרתי או בקו עיצוב נקי ועדין.

יצור ארונות אמבטיה באופן פונקציונאלי ומתאים

ייצור ארונות אמבטיה אצל נגר מומחה תמיד תזכה לייצור הארונות מחומרים עמידים בפני מים עובש ולחות.ייצור ארונות אמבטיה מחומרים לא מתאימים ייצרו מצב שתוך מספר חודשים הארונות יחלו להגיב מיידית ללחות באמבטיה, לרטיבטת וכד.
ייצור ארונות אמבטיה נכון דורש תכנון וייצור ארונות אמבטיה באופן פונקציונאלי, לנוחות השימוש בחיי היום יום ולכן תמיד נייצר ארונות אמבטיה שנעשתה בהם מלאכת חשיבה חלוקה לפי נוחות השימוש של הלקוח בשילוב הסגנון הנבחר.

טיפ: ייצור מגירות נשלפות גדולות בארונות אמבטיה מאפשר ניצול מקסימלי ויעיל של נפח ארונות אמבטיה וגישה הרבה יותר נוחה מאשר דלתות עם מדפים.


לסיכום

  • ייצור ארונות אמבטיה מעוצבים דורשים התערבות של אנשי מקצוע מובילים בתחומם בעלי וותק וניסיון בתחום של ארונות חדר אמבטיה.
  • במידה ואתם מעוניינים לרכוש ארונות לחדרי אמבטיה, מומלץ לכם לבצע סקר שוק ולבדוק אילו אנשי מקצוע עוסקים בתחום.
  • כדאי לבדוק ישנם נגרים שמייצרים גם דלתות פנים תואמות העיצוב של חדר האמבטיה הנדרש.

בנוסף, אנו ממליצים כי תבדקו ותענינו באפשרויות עיצוב ארונות אמבטיה העומדות בפניכם וכן הסגנונות המקובלים. בחירה נכונה ומתאימה של נגר ארונות אמבטיה, תבטיח לכם ארונות אמבטיה איכותיים, נוחים ומעוצבים!

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך