דף הבית צור קשר

ארונות מטבח

נגרית היכל אל דור מייצרת נגרות בהתאמה אישית. כנגרית בוטיק, אנו מתמחים בייצור מוקפד ואיכותי גם בארונות מטבח. מוזמנים להתרשם מעבודותינו

המלצותינו בדבר ארונות מטבח עליוניים וקלאפות במטבח


יוני 23, 2015

מטבח מודרני בצביעה אפוקסית

בעבר השימוש בקלפות היה בעיקר לאחסון המיקרו והטוסטר. כיום השימוש בארון קלפה נעשה שכיח מאד בעיקר בעיצובי מטבחים מודרניים. הרי כולנו מחפשים אחרי מטבח מעוצב מתקדם ועכשוי אך לא פחות חשוב מזה, פרקטי!

אם בעבר עיקר השימוש בארונות מטבח עליוניים נעשה באמצעות ארונות מטבח עם דלתות ומדפים הרי שהיום הולך וגובר השימוש בארון קלפה למטבח בחלקו העליון של מטבח מעוצב.
קלפה למטבח מאפשרת מקום אחסון נוסף פרקטי לשימוש ע"י הרמת הדלת מעלה במקום לצד.כך בעצם מתאפשרת גישה נוחה במטבח לחלקים העליונים גם כשהדלת פתוחה.

פרזול למטבח המתקדם כיום, בא לידי ביטוי גם בשימוש קלפות למטבח. מנגנוני הרמה קלים ונוחים שעולים בקלות ונסגרים חזרה ללא מאמץ, בטריקה שקטה. מנגנון הרמה איכותי מאפשר גם לחזית זכוכית כבדה להפתח בקלות ללא מאמץ.
השכלול האחרון בתחום קלפות למטבח הינו מנגנון הרמה כפולה – הרמת שתי חזיתות, בכמה שלבים – קלפה שמתרוממת באחיזה אחת לשתי רמות בגובה כפול, ללא מאמץ!!! מנגנון זה מאפשר שילוב וגמישות של כמה מדפים בארון קלפה אחד, בגובה שונה.

השימוש בקלפה למטבח כחלק מעיצוב מטבחים מודרניים, מאפשר בחירה תמונות להדפסה על גבי קלפה, ידית אנטגרלית לפתיחת החזית. כך למשל משחקי צבע בעיצוב מטבחים. קלפה מסוגננת עם נגיעות צבע שונות לצבע הכללי של המטבח, תתן קונטרסט עיצובי.

ניתן לעצב חזית קלפה למטבח גם בעץ, ואף בפורמייקה, לא רק בזכוכית.

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך