דף הבית צור קשר

ארונות מטבח

נגרית היכל אל דור מייצרת נגרות בהתאמה אישית. כנגרית בוטיק, אנו מתמחים בייצור מוקפד ואיכותי גם בארונות מטבח. מוזמנים להתרשם מעבודותינו

שיטות לחידוש ארונות מטבח


יוני 23, 2015

מטבח בסגנון פרובנסי

חידוש ארונות מטבח באמצעות טפטים שונים

אחת האפשרויות, במסגרת של חידוש ארונות מטבח, הינה השימוש בטפטים. שוק הטפטים כולל מבחר בלתי רגיל של טפטים, המתאימים למגוון של ארונות מטבח בסגנונות שונים. אם אתם מעוניינים בשיפוץ ארונות מטבח ומחפשים דרך קלה ופשוטה לצורך חידוש ארונות המטבח, תוכלו להשתמש בטפטים, המאפשרים לכם ליהנות מסגנון ייחודי, על פי בחירתכם, וכל זאת באופן עצמאי, ללא צורך באיש מקצוע, בדרך כלל. אם בעבר נועדו הטפטים לכיסוי קירות, הרי שכיום ניתן להשתמש בהם לטובת חידוש ארונות המטבח או ארונות אחרים, לאור היתרונות הרבים, שכוללים למשל, מבחר עיטורים, ציורים וצבעים, שמציעים, עמידותם לאורך זמן (בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והחומר, המעורבים בהפקתם), מרקמים שונים ואפשרויות רבות וכמובן, התקנה מהירה ובהתאם לגודל המדויק. ניתן לבחור טפטים על פי מידה וסגנון ולהדביקם באופן מיידי על ארון מטבח.

חידוש ארונות מטבח בעזרת מגוון של צבעים

חידוש ארונות מטבח יכול להיעשות גם באמצעות צביעת הארונות. שיפוץ ארונות המטבח בעזרתם של צבעים שונים ומגוונים, מקנה מראה רענן וחדש וכן אווירה ייחודית ומעניינת. חידוש הארונות למטבח על ידי צביעת ארונות, נחשבת דרך מתקדמת יותר ודורשת את עזרתם של מומחים בתחום או לפחות, היוועצות בהם. צביעת ארונות המטבח דורשת שימוש במברשות מתאימות וצבעים נכונים, בהתאם לסוג החומר ממנו עשויים הארונות. חידוש הארונות באמצעות צבעים שונים יכול ליצור מגוון של סגנונות. למשל, צביעת ארונות המטבח תוך שימוש בצבעים בהירים, יקנה מראה מרווח יותר למטבחים קטנים. אם אתם מחפשים סגנון ייחודי אף יותר, תוכלו להשתמש בדלתות זכוכית או אפילו להוציא את הדלתות לחלוטין.

חידוש ארונות מטבח בעזרתם של מקצועיים בתחום

חידוש ארונות מטבח בעזרתם של בעלי מקצוע בתחום, יאפשר לכם ליהנות ממטבח בעל רמת עיצוב גבוהה במיוחד, תוך שימוש בחומרים איכותיים ומתאימים. חידוש הארונות למטבח על ידי חברות מקצועיות, המתמחות בשיפוץ וחידוש של ארונות למטבח או ארונות בכלל, יהפוך את המטבח שלכם לחלל מעוצב ויפהפה. תוכלו לבחור לחדש את ארונות המטבח בהתאם לטעמכם האישי, האווירה הרצויה וכמובן, התקציב המתאים. האפשרות של חידוש הארונות על ידי אנשי מקצוע מובילים, אמנם תעלה לכם יותר, אבל תחסוך לכם קניית מטבח חדש, בעלויות גבוהות במיוחד.

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך