דף הבית צור קשר

ארונות מטבח

נגרית היכל אל דור מייצרת נגרות בהתאמה אישית. כנגרית בוטיק, אנו מתמחים בייצור מוקפד ואיכותי גם בארונות מטבח. מוזמנים להתרשם מעבודותינו

צביעת ארונות מטבח


יוני 23, 2015

מטבח בסגנון פרובנסי

האם כדאי לצבוע מטבח? מה השיקולים העיקריים בשדרוג מטבח קיים?

במקום לקנות ארונות מטבח חדשים, מה דעתכם לצבוע אותם? צביעת ארונות מטבח באופן עצמאי או על ידי אנשי מקצוע בתחום, יכולה להפוך כל מטבח ישן ולא מעוצב, לחלל יפהפה ומעוצב בסגנונות עיצוב שונים. צביעת ארונות המטבח באמצעים פשוטים ובעלויות משתלמות במיוחד, מאפשרת לכם ליהנות ממטבח מתאים ושימושי. אם כן, מהם היתרונות של צביעת ארונות המטבח באופן עצמאי או על ידי איש מקצוע? על כך, בכתבה הבאה

צביעת ארונות מטבח באופן עצמאי

בעזרת צבע, כמה פריטים קישוטיים, כישרון והרבה מוטיבציה, תוכלו אתם בעצמכם לצבוע את ארונות המטבח שלכם וליהנות ממטבח יפהפה ומסוגנן. צביעת הארונות באופן עצמאי איננה מוכרחה להיות מסובכת כל כך. נכון, היא דורשת השקעת זמן, אולם התוצאה, בסופו של דבר, נהדרת ומקסימה. אם יש לכם ארון מטבח ישן או כזה שסגנונו איננו לטעמכם, צביעה וחידוש הארון והוספת ידיות לארונות מטבח יהפכו אותו לארון חדש במראהו מעוצב בסגנון עדכני ומקסים. בטרם צביעת ארונות מטבח, מומלץ לכם להתייעץ עם מומחים בתחום הצבע או שיפוץ הארונות כדי לקבל רעיונות כיצד לבצע זאת נכון, באילו מברשות להשתמש ואילו צבעים יתאימו לארונותיכם.

צביעת ארונות מטבח בעזרתם של אנשי מקצוע בתחום

אם אתם לא מרוצים מסגנון עיצובו של המטבח שלכם ומעוניינים לצבוע את ארונות המטבח כדי לשנות את מראהו, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע שיעשו זאת עבורכם באופן מקצועי ויעיל. בייחוד נמליץ על עבודה מקצועית ע"י אנשי מקצוע בתחום, כשנרצה לשנות את ברק הצבע לרמות ברק גבוהות ובמראה אחיד. במקום להחליף את ארונות המטבח, צביעה של ארונות מטבח על ידי אנשי מקצוע מובילים, תאפשר לכם ליהנות ממטבח נהדר, וכל זאת בעלויות משתלמות במיוחד. חידוש ארונות המטבח על ידי בעלי מקצוע, ייעשה בצורה מהירה ומקצועית, תוך שימוש בחומרים מתאימים ואיכותיים. עלות צביעת ארונות מטבח על ידי אנשי מקצוע תהיה גבוהה, אולי, מעט יותר מצביעה באופן עצמאי, אולם תבטיח לכם איכות ברמה גבוהה. צביעת ארונות מטבח לצד חידוש המטבח כולו על ידי החברות המתמחות בכך, תקנה למטבח שלכם מראה משגע, בדיוק כמו שחלמתם עליו. הקפידו לבצע סקר שוק בטרם בחירתו של בעל המקצוע הראוי, ודאו מהו סגנון העיצוב בו אתם מעוניינים ואילו צבעים יתאימו למראה, אותו אתם מבקשים ליצור. צביעת הארונות בדרך זו תהפוך את המטבח שלכם לחלל יפהפה, המתאים לטעמכם ולסגנון עיצוב המטבח הכללי

צביעת ארונות מטבח – למי זה מתאים

בין אם בעזרתם של אנשי מקצוע ובין אם באופן עצמאי, צביעת ארונות מטבח מתאימה לכל מי שמעוניין לחדש את מראה המטבח שלו או מראה הארונות, וכל זה מבלי לרכוש מטבח חדש. כדאי לזכור כי אפשרות זו זולה הרבה יותר מרכישתו של מטבח חדש ולכן מתאימה לבעלי תקציב נמוך, יחסית. אולם, כדי להבטיח כי התוצאה המתקבלת תהיה איכותית ומתאימה, חשוב להיעזר באנשי מקצוע בתחום, בעלי ניסיון וידע רב.

שדרוג מטבח ישן ולא רק בצבע

באופן כללי נמליץ, לשקול שדרוג של מטבח ישן, רק במידה וארונות הבסיס של המטבח, הגוף הקיים של ארונות המטבח במצב טוב, ללא רטיבות ועובש.

שדרוג מטבח יכול להעשות גם ע"י החלפת הדלתות הקיימות לגמרי, וכך גם מעבר לצבע המטבח, לשנות סגנון עיצובי, ממטבח מודרני למטבח בסגנון כפרי ולהיפך במקום מטבח כפרי לקבל מטבח מודרני. כמו כן, ניתן בשדרוג מטבח, להחליף צירים לצירים איכותיים ומתקדמים יותר ולהנות מדלתות עם צירים בטריקה שקטה. בשדרוג מטבח, ניתן בעבודת נגר מקצועית, גם להחליף יחידת אחסון של דלתות ליחידת אחסון של מגירות, שמותאמות ברוחבן לרוחב הדלתות הישנות. בקיצור, עבודת נגר מקצועי יכולה לשדרג מטבח ישן למטבח חדש ומעוצב.

ניתן לשדרג מטבח ישן, ע"י הוספת יחידות אחסון חדשות או החלפת יחידות קיימות, כמו הוספת ארון קלאפה מזכוכית, במקום ארונות מטבח עליוניים או יחידת מדפים וכדומה.

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך