דף הבית צור קשר

דלתות פנים

למה חשוב לשים לב כשבוחרים דלת פנים למשרד?


יוני 23, 2015

דלת פנים מעוצבת בפורניר, דלת פנים בהתאמה אישית, דלתות פנים מעוצבות, דלתות פנים גמר צבע

בבחירת דלתות פנים בכלל ובייחוד בדלתות פנים למשרד, יש לשים לב לכמה פרמטרים מכריעים שיש לקחת בחשבון.

ראשית- בידוד רעש – דלת פנים מטרתה לבודד חדר משאר החדרים או מחלל פתוח אחר. חלק מהבידוד הוא גם בידוד רעש. במשרדים ומקומות עבודה יש חשיבות רבה לגורם בידוד הרעש, דלת פנים איכותית היא דלת פנים אקוסטית, שתבודד בצורה הטובה ביותר את הרעש שמגיע מחללים אחרים וחדרים אחרים למשרד. בייחוד גורם חשוב בסביבה רועשת שבה יש אנשים רבים מלבדנו.

פרטיות – כמובן שבתקופה שבה מאד מקובל לעצב חללים פתוחים ובייחוד במשרדים "אופן ספייסים" למיניהם, עדיין חשוב מאד בתוך כל החלל ליצור גם חללים אינטימיים יותר שמעניקים תחושת פרטיות ובידוד משאר החללים, כך למשל חדרי ישיבות וחדרי הנהלה וכד'. חשוב מאד שדלת הפנים שנבחרת תהיה דלת איכותית, שנסגרת היטב ובקלות, בטריקה קלה ולא רועשת. כך למעשה דלת פנים במשרד מאפשרת פרטיות בעת הצורך ע"י סגירתה.

התאמת טמפרטורה לכל חדר – דלתות פנים מבודדות חללים גם מבחינת טמפרטורה. כולנו מכירים את הריבים בתוך המשרד לגבי טמפרטורת המזגן. יצירת חללים מבודדים בדלתות פנים מאפשרת קבלת טמפרטורה רצויה בכל חדר, בהתאמה לצרכי העובד באותו משרד. דלת פנימית תורמת גם לחסכון בחשמל בשמירת טמפרטורה רצויה בחדר.

עיצוב – דלת פנים מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של המשרד ובטח מהעיצוב הספציפי של כל חדר. בחירת דלת נכונה תשרה אוירה נכונה. חשוב מאד שדלת הפנים תתכתב היטב עם קווי העיצוב של המקום. דלתות שנטמעות בעיצוב הכללי של החדר והמשרד, בדרך כלל תהיינה דלתות בקו אפס, בצבע הקירות, בעוד שדלתות עץ, בסגנון כבד יותר בדרך כלל מאפיינות משרדי עורכי דין. כמובן שחשוב מאד לבחור דלתות פנים בהתאמה אישית כך שיותאמו בדיוק לעיצוב הכללי שרוצים להשיג בחלל, בלי פשרות.

אנו מאמינים שבבחירת דלתות פנים ובייחוד דלתות פנים למשרד, חשוב להקפיד על איכות הדלת מבחינת חומרי הגלם, כך למשל קיימות דלתות עץ בגמר פורניר ודלתות בגמר אפוקסי, דלתות זכוכית וכד'. בכל מקרה, בכל דלת שתבחרו הקפידו לבחור דלת עם מיטב חומרי הגלם. כך שהדלתות תהיינה איכותיות עם מיטב חומרי הבידוד והאקוסטיקה חומרי אטימה גמר ופרזול.

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך