דף הבית צור קשר

דלתות פנים

עולם דלתות מעוצבות


יוני 23, 2015

דלתות כניסה מעוצבות, דלתות פלדה מעוצבות, ציפוי דלת כניסה, ציפוי פלדלת

באתר שלנו ניתן למצוא מידע רב על סוגי הדלתות השונים: אם זה דלתות פנים, דלתות כניסה, דלתות מעוצבות, דלתות כניסה מעוצבות, דלתות פנים, בהתאמה אישית.
סוגי דלתות בגדלים שונים – כמו דלת כנף וחצי, דלת דו כנפית, דלת כפולה, דלת עם חיפוי קיר תואם וכמובן דלתות בגדלים לא סטנדרטים, ייצור בהתאמה אישית.

אנו מייצרים גם דלתות הזזה מעץ, דלתות הזזה עם כיס ודלתות מכל סוג שהוא, בהזמנה אישית של ייצור נגר פרטי.

גם עולם פרזול הדלתות הוא עולם גדול- דלתות עם צירים שונים:
דלתות עם צירים נסתרים, דלתות עם צירי ספר, דלתות עם מנעולים שונים וכמובן של נושא הידיות והפרזול הנלווה – האתר שלנו מלא במידע רב לפי הנושאים השונים.

לדלתות יש תפקיד מאד חשוב גם בבידוד חללים בתוך החלל הכללי של הבית, בדלתות פנים ובידוד רעש חיצוני בדלת כניסה. על כן חשוב מאד לקבל גם מידע מקיף בכל הקשור בנושא האקוסטיקה של הדלת – מה חומר המילוי של הדלתות שמציעים לכם – דלתות אקוסטיות, דלתות במילוי פלקסבורד, דלתות עם בידוד, דלתות עץ מלא, דלתות מעץ. היום מעצבים גם את דלתות הביטחון על מנת לא לפגוע בעיצוב הכללי של מתחם הבית, לכן חשוב ומקובל לעצב גם את דלתות ממד, עיצוב דלתות ממ"ד ע"י ציפוי, כמו כן ניתן לעצב דלת כניסה מפלדלת דלת בטחון בציפויי עץ ציפוי דלתות כניסה, ציפוי דלתות פלדלת, יכול להגיע במגוון עיצובים מודרניים וקלאסיים – השמיים הם הגבול כשמדובר בעיצובים בעץ, בדיוק כמו עיצוב של מטבח, הכל אפשרי כל סגנון וכל מראה.

בכל מקרה, המידע רב וכמובן שחשוב מאד לבדוק כמה שיותר לפני שמבצעים רכישה של דלת כניסה חדשה או דלתות פנים. לכן, אתם מוזמנים מאד ליצור עמנו קשר לכל שאלה והבהרה וכמובן שנשמח גם לארח אתכם באולם התצוגה שלנו, כי אין כמו מראה עיניים ואין כמו לגעת במוצר, הקפה עלינו 🙂 נגרית היכל אל דור 03-5506030

צור קשר

נשמח לעמוד לשירותך